Salı, Kasım 13, 2007

HADİ HEP BERABER!...

Türk Milleti'yim ben. Ben, milletim.
Vatan, Ben'im.
Devlet, Ben'im.
Ordu, Ben'im ve ben askerim.
Şehit Mehmetçik, Ben'im.
Kaçırılan, serbest bıraktırılan askerler benim.
Ağlayan ama "vatan sağ olsun!" diyen ana-babalar Ben'im.
Hükûmet, ikimizden birimiz oy vererek seçtiğimiz için güya benim!...
507 milletvekilinin ezici çoğunlukla "evet" dediği, Silahlı Kuvvetlerim'e iç ve dış asayişi temin için çıkarılan teskere sahibi de benim.
Teskereyi cebinde taşıyan Başbakan da -güya- benim!...
AB'nin dayatmalarla, yasalarımla ve içişlerime müdahele ile ısrarla vurduğu Ben'im.
ABD adındaki müttefik(!)imizin insafsızca ve kalleşçe vurduğu Ben'im!
AB ve ABD adındaki yüz yıl önceki "Haçlı" adındaki, şimdiye "Müttefik" adlı düşmanlardan ısrarla kalleşçe darbe yiyen Ben'im.
ABD markalı mayınlara basarak şehit olan, Ben'im.
Sevkiyat anında, trafik kazasında şehit olan, Ben'im.
Yıldırımın çarparak görev başında şehit ettiği de Ben'im!
Fesuphanallaaah!...
Bu kadar tazyike, bu kadar darbeye rağmen hala susan da Ben'im!...
Başbakanımız, "Sayın Başkan"ıyla, Dışişleri Bakanı'nın tercümanlığıyla başbaşa bir saat görüştü. Sonuç açıklandı: "Hamdolsun....."
Oradan İtalya'ya geçti. İtalya'da görüşmeler yapıldı. Sonuç: "Hamdolsun...."
Türkiye'ye döner dönmez, ayağının tozuyla Kral Abdullah'ı karşıladı. Cumhurbaşkanlığı Makamı'nda oturan kişi de, eski patronunun çağrısı üzerine koşarak otelde huzura çıkarıldı!
AB ve ABD adındaki Haçlı'nın Ortadoğu'daki silahşörü, korsan devlet İsral'in Başkanı da karşılandı. Bu konuda "Sayın Başkan"a bilgi de verildi!...
Ülkem, yolgeçen hanı maşallah!...
Operasyon var mı? "Sayın Başkan"dan izin çıkarsa inşallah!
Hükûmet Sözcüsü; "Biz gereğini yapıyoruz. Ama her an, her konuda bilgi veremeyiz." diye meseleye sır havası veriyor.
Bu sırları, Ben'den yani Millet'ten başka herkes biliyor. Taaaa okyanus ötesi bile!
Bu kadar teyakkuzda ve harekete hazır bir devletin, bu gün yüne eşkiyaca 2 korucusu ve vatandaşları kaçırıldı!...
Allah Allaaaaaah!....
Hadi Ordum! Hadi Mehmetçiğim! Hadi Aslanlarım!
Vallahi iş sizin! Kim ne derse desin!
Hadi hep bir ağızdan ve mehter eşliğinde;
"Yiğitler kan döker Bayrak solmaya
Anadolu başlar vatan olmaya
Kızıl Elma'ya heeeey Kızıl Elma'ya
En güzel marşını vurmada mehter
Ya Allah. Bismillah. Allahüekber"

Hadi Aslanlarım, hep beraber;
Allah Allaaaah!...
Allah Allah.....

Hiç yorum yok: