Çarşamba, Ocak 05, 2011

CANIM, CANIMI SIKTI!...

Canım, canını sıktı kendi canımın!
Aklım beynime, beynim aklıma, ikisi birden duygularıma, duygularım hayallerime, hayallerim rüyalarıma, rüyalarım maneviyâtıma savaş açtı!
Kendiyle, kendine lâzım bu kadar önemli hasletiyle kıyasıya savaşa tutuşan ben, asıl kızmam gerekenlere kızmaya zaman bulamıyorum!
Yok böyle bir şey!
Yuvama kendim kendimi dâvet ettim ve dâvetime icâbet ettim! Kendi dâvetimle gittiğim yuvamda, soğumuş yerime buz kalıplarının oturduğunu gördüm! İncindim mi, kızdım mı, küstüm mü bilmiyorum!
Demircinin elinde makas ve kumaş, terzinin elinde çekiç, önünde örs var!
Îmansızların tamamının elinde îmanmetre var! Ülkücü olmayan her kesin elinde ülkümetre var!
Lüks yatları-katları-atları-arabaları, metresleri-kapatmaları-odalıkları-cariyeleri türbanlı hırsızların-arsızların ellerinde nâmusmetre var!
Başı takkeli, eli tesbihli, dizi çıkmış pantolonlu, kirli sakallı İş takipçisinin, rüşvetçinin, eski mücâhit-müşâhit yeni mütahitin elinde içinde referans kartvizi olan liyâkatmetre var! Ehliyetsiz şöförün limuzini, sabıkalı tokatçının finans kurumu-bankası var!
Îmansızın-arsızın-hırsızın babasının hayrına yaptırdığı camisi var!
Dinler arası diyalogcu-medeniyetler arası ittifakçı her siyâset adayının arkasında bir kaç paralısı; her haram paralının bir kaç adayı var!
Genel Kurmay Başkanı iken ABD'nin "Bizim çocuklar" iltifatına mazhar olan Netekim Paşa ülkenin eyâletlere bölünmesine rıza gösterirken; İmralı'daki bebek katili câninin ülke bütünlüğünü savunuyor görünen yol haritaları var! Sokakta anarşinin sağladığı asayiş, kapı önlerinde bağlı köpeklere saldıran ağzı salyalı, saldırgan, iki ayaklı hayvanlar var!
Bayrağım küskün dalgalanıyor, kaşları çatık!
Ezânım, üzgün inliyor ; "Hayye ale'l-felâh" derken kırgın!
Mehmetçiğim kızgın nöbette, Üstün Hizmet Madalyalı kahraman komutanı "çeteci"likle suçlanarak tutuklu olduğu için kızgın!
Polisim asayişi temin için panzerin içinde yanmamaya uğraşırken kırgın!
Emekli aç! Memur perişan! İşçi sendikasız-sahipsiz! Rençber tohumsuz-mahsülsüz! Sanayici boş fabrikasında bekçisi ile oturuyor! Esnaf siftahsız açıp kapattığı işyerine, dükkanına gidemiyor mal sahibi korkusundan!
Şehirlerde; park yerlerinde, evin balkonunda, kapının önünde, hatta yatak odasında can-mal emniyeti yok!
Dünyanın üçüncü büyük ordusuna, PKK'nın siyasallaşmış tahrikçisi; "Yenik ordu" derken pervâsız!
Ömür boyu ağırlaştırılmış hapse mahkûm yağlı urgan artığı câni, Başbakanı ölümle tehdît ediyor!
Ben, benim gibiler, tek tek milliyetçilik yaptığını zanneden tekiller, kendinden olmayanı hain ilan edenler, birbirimizi yemekle meşgûlüz!
Her kesin tek tek şikâyetlendiği, kurtulmak için güç birliği yapmadığı mevcût yönetim bile bize çok!
Bizim gibi dinsizlerin hakkından böylesi îmansızlar gelir!
Canım, canını sıktı kendi canımın vesselâm!
TÜRK TÜRK'Ü KORUMAZSA TANRI TÜRK'Ü KORUMAZ!
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: