Cuma, Haziran 10, 2011

NEDEN OLMASIN?

Ben yaptım, oldu!
Türkiye genelinde bütün ülkücüler de denese, olmaz mı diye düşünerek anlatacağım!
Sabah ezânı sonrası yüksek balkonumdan sokağı izlerken büyük şehirlerin artık kanıksanmış bir manzarası ile bir daha yüzleştim. Orta yaşlı bir adam, çöp bidonlarından atık seçiyordu. İçimden geldi ve hemen ayağıma Çaşşamba çapulalarımı takarak sokağa indim.
- Selamün aleyküm kolay gelsin, bereketli olsun.
- Sağol abe. Ellah razi olsun...
Adamın yaptığı işe yardıma koyuldum. Plastikleri, kağıtları nereye koyuyorsa ben de alarak arabasındaki yerlerine koymaya başladım.
- Abe niye zahmet ediyorsun?
- Ne zahmeti? Yaptığın kötü bir şeyse sen niye yapıyorsun? İyi bir şeyse ben niye sana yardım etmeyeyim? Müslüman müslümana yardımla mükellef değil mi?
- Ella razi olsun. Abe sen nerelisin?
- Nereliye benziyorum?
- Urfalısın?
- Değilim...
- Diyarbekirlisin?
- Değilim...
- Ya abe nerelisin?
Allah affetsin yalan konuştum. "Karslıyım." desem, Kars'ın hak etmediği bir solcu sıfatıyla başka anlaşılmaktan korkup tamamen zıddı bir yerliyim dedim.
- Erzurumluyum. Dadaşım.
- Heee! Abe nerde oturuyorsun?
Başımı yukarı kaldırarak balkonumu gösterdim. Balkonumda Kalpaklı Atatürklü Türk Bayrağım ve Üç Hillali Sancağım dalgalanıyordu.
- Vıiiyy! Abe sen gurtcusun?
- Evet! hem kurtçuyum hem de kürtçüyüm.
- Abe! Gusura galma o nasi?
- Bak hemşerim! Ben Türk'üm, Türk Milliyetçisiyim. Allah beni, seni sevmek için yaratmış. Senin saçının bir teline bin Recep Tayyibi feda ederim. Senin eteğinin bir kılına milyon apoyu asarım!
- Abe, Ella razi olsun...
Bin yıllık Kürt kardeşim, hayretlerdeydi! Karşılaşmadığı bir tavırla yüzyüzeydi! Ben de şimdiye kadar neden bunu yapmamış olduğum için kendimle iç savaşımdaydım.
- Oy kullanacak mısın Hemşerim?
- Yox abe! Heç birine oy vermiyecam!
- Niye?
- Ax Partisine verdim. Herram ossun. CHP'ye verecaxdım degiştirdiler! Appoya arxa çıxiyoller! Seçime getmiyecağam.
- Sen bilirsin de bir defalık, önce Allah'ın hatrına, sonra benim hatırıma sandığa gitsen ve MHP'ye oy versen nasıl olur?
Bana baktı dikkatle. Başını yukarı kaldırıp balkonumdaki bayraklara baktı. Elinde kirden mazotlu gibi görünen eldiveninin birini çıkarıp yüzündeki terlerini avuçlayarak sildi ve tekrar bana ve gözlerimin ta içine bakarak:
- Abe! Seçime getmesem, gedip Milliyeci partisine oy vermesem, üşden beşe şert olsun Abe!
Tüylerim dikenlendi, gözlerim doldu. Kürt kardeşimi bağrıma basıp kucakladım. Vedâlaştık, helalleştik, ayrıldık...
Ben yaptım oldu! Son gün, son gece, ülke genelinde, bütün ülkücüler, gördükleri atık toplayıcılara yardıma koşsalar, yardım edip yaklaşsa kucaklaşsalar ve oylarına talip olsalar... Olmaz mı? Olamaz mı? Neden olmasın? Ben yaptım oldu...
TÜRK TÜRK'Ü KORUMAZSA TANRI TÜRK'Ü KORUMAZ.
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: