Cuma, Haziran 10, 2011

NİYE MHP?

Sona yaklaştık! Evet artık uzun mesafeli koşunun bitiş çizgisine yaklaştık ve final çıkışımızı yapacağız!
Her yolu, herşeyi denediler! Okyanus Ötesi senaryolu "Küçülmüş CHP ve MHP'siz Meclis" oyunu için denenmedik meşrû-gayrı meşru, legal-illegal, ahlakî-gayrı ahlaki, iftira ve küfürler de dahil her yol denendi! Yine Okyanus Ötesi'nden; "Küreselcilerle milliyetçiler mücâdelesi" diye açıklanan müthiş seçimin, son bir gününe girdik! Siyasette bir gün çok kısa ama 24 saat çok uzun bir süre olduğunu biliriz! İşte o çok kısa bir güne, çok uzun 24 saate girdik!
Elbette her yiğidin gönlünde bir aslan yatar! Bizim de! Oyumuzun adresi belli ama "bir daha" açıkça söylemenin zamanı! Yıllardır her ortamda kullandığım; "MHP'den başka MHP yok." sözümü ve yine yıllarca tekrarladığım; "Onlar MHP'li, ben MHP'yim." iddialı sloganımı patlatmanın zamanı!
Bana; "Ne olur?" diye soruyorlar! Oyumun adresi belli olduğu, oyumu nereye vereceğimi ve oyumun kudretini bildiğim için, "En güçlü parti benim oy vereceğim parti!" deyip kestiriyorum! Anket kurumları tahminleriyle morali bozulanlara söylediğim bir gerçeği de hatırlatarak bir daha paylaşmak istiyorum. Kırk yıldır kaç seçim yaşadım hatırlamıyorum ve her seçim öncesi, anket kurumları, televizyon ve gazetelerde beynimizi götürürler! Bugüne kadar, hiç bir seçimde bana bir anketçi denk gelmedi! Bana denk gelmediği gibi anketörle karşılaşan bir tanıdığım da hiç olmadı! Ben başka bir ülkede mi yaşıyorum? Bir anketör de bana denk gelmez mi veya karşılaşan bir tanıdık çıkmaz mı? Düşünün; hemen herkes aynı durumda! Yalan söylüyorlar ve çok mesnetsiz atıyorlar! Ben; kendime, soruyu sordum, cevabı verdim, anketi tamaladım ve kimin kazanacağını biliyorum: MHP!
Olası seçim hilelerinden bahsediliyor! CHP'nin bu hilelere karşı tedbirler aldığını duyuyoruz. Mutlaka MHP'nin de -sandıklara sahip çıkarak- olası hilelere izin vermemesi gerek! Mesela; her sandığın başında en az 5 kişi; cep telefonu ile beklemeli ve dikkatle oy kullanılımı ve sayımlarını kaydetmeli! Kasetçiliğin, nasıl açıkça yapılacağını ve nasıl kullanılabileceğini herkese göstermeli!
İki ayrı bölgeden, aynı ihbarı aldım! İlk defa oy kullanacak gençlere laptop va'dediliyor-muş ama almak pek kolay değil! Laptop almayı kabul eden, oy günü cep telefonunu sıfırlayacak! Telefonda hiç bir kayıt kalmayacak. Girip oyunu kullandıktan sonra, evet mührünün resmini çekecek. Verilen adrese gidip resmi göstererek laptopu alacak-mış! Bu uygulama, Ege ve Akdeniz Bölgesi illerinde yapılacak-mış!
Tedbir alınabilir mi? Evet! Parti müşâhitleri, şüphelendiği seçmeni, takip edebilir. Alış-veriş olursa görüntüleyip ilgili yere iletebilir. Bu uygulama; değişik yerlerde tesbît edilirse ispat için belge sahibi olunur, eğer tesbît edilemezse, duyulan bu sahtekârlık en aza indirgenmiştir diye tesellî olunabilir!
Bu uyarılardan sonra, bir de: Niye MHP?
Duyarlı, ülkücü, milliyetçi, ulusalcı, devrimci, halkçı, sosyal demokrat, demokratik solcu herkesin, MHP'ye oy vermesi için binbir sebep var! Önemsediğim ilkleri söyleyeyim:
Bin Yıllık Kardeşliğin devam etmesi, milletin halklara ayrıştırılmasına mani olabilmek ve "Nemutlu Türk'üm diyene." diyebilmek için MHP...
Dünyanın her yerinde müslüman milletleri önce terörist ilan edip sonra soykırıma tabi tutan Haçlı Hristiyan ve Yahudi emperyalizmin; Kürt Kardeşlerimiz'e de aynı soykırımı uygulama düşüncelerini bozmak, Kürdümüze ve Vatan bütünlüğüne sahip çıkabilmek için MHP...
Okyanus Ötesi'nin; BOP Eş Başkanları, işbirlikçiler, Haçlı Müslümanlar yüzünden Türk Milleti'ne takındığı aptal tavrını ve bu minvâldeki oyunlarını bozmak için MHP...
"Helâl, Hilâl Kart"la; semt esnafları canlandırılırken yoksulların yardım paketleriyle rencîde edilmesini engelleyebilmek için MHP...
Devlet erkini yeniden hissettirerek; başlıya baş eğdirip dizliye diz çöktürerek, eşkiyanın, bölücü teröristin sonunu getirip asayîşi yeniden temin edebilmek ve "Acaba kapı açık mı?" endişesinden uzak uyuyabilmek için MHP...
Birlik, dirlik, asayiş ve huzûr için, sadece yaşanabilen sevgiyi yaşamak ve yaşatmak için MHP...
Velhâsıl; MHP'den başka MHP olmadığı için MHP vesselâm...
Millete-Devlete, fakir-fukaraya, özetle Türkiye Cumhuriyeti Devleti'ni kurarak Türk adını hak eden Türk Milletine hayırlı- uğurlu olsun.
TÜRK TÜRK'Ü KORUSUN, TANRI DA TÜRK'Ü KORUSUN.
Selâm,s evgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: