Perşembe, Şubat 19, 2009

İTİRÂZIM VAR!...

"Burnumdan kustuğum kafatasım" patlamasın diye, başımı bir mengeneye soktum! Mengenenin kıskaçlarından soldaki Ulusalcılık, sağdaki Milliyetçilik! Kolu ise Savcı Öz'ün şahsında, zorla 'Ergenekon'laştırılan "Ümraniye Bombaları" soruşturma dalgaları! Devam eden bir mahkeme... Yargıya güvenden başka çârem, yok! Yargı yansızlığından kuşku duyarsam devlete güvenim sarsılacak! Adâletsiz devletin olmayacağını, zûlümle âbâd olunamayacağını bilirim...
"Ümraniye Bombaları" diye başlayıp sonra 'Yandaş Muhbîrler' ve işbirlikçiler tarafından,-kanûnen yasaklanmasına rağmen- Ergenekon'laştırılan soruşturma kapsamında, göz altına alınanlara ve gösterilen tepkilere takıldım günlerdir! Emekli Paşalarımız'ın, Albaylarımız'ın, hatta ordu mensuplarının tamamının, -eğitimleri ve yetiştirilmelerinden- tavırlarını anlamakta ve tarifte bir sıkıntım yok.
Fikir temsîlcilerinden, mücâdele adamlarından sayılan kişileri hatırladığımda, Milliyetçi damarım kabarmaya, "Korku tellalları" dediğim cenâha öfkem artmaya başlıyor! Mâlûm soruşturma kapsamında göz altına alınanlardan, bildiğim kadarıyla Ülkücü bilinen dört kişi var: Kemal Kerinçsiz, Sevgi Erenerol, Güler Kömürcü, bir de "Ben Türk Milliyetçiyim. Ölsem de yine haykıracağım." diye fikrini tarif eden, Türkmen Beği Mustafa Özbek... Millî duruşunu yazılarından gözlemlediğim Vedat Yenerer var bir de...
Avrasya tv. ve Yeniçağ Gazetesi olmasa bu beş kişiyi savunan var mı? Şahsen, ülkücü kimliğimle, bu soruşturmada göz altı yapılırken vicdânımı rahatsız eden her uygulamaya tepki verdim. Ulusalcıların, Sevgi Erenerol'a bir erkek ceza evinde tutularak revâ görülen insanlık suçuna ilgisiz kalışlarını kınıyorum! Kemal Kerinçsiz'i desteksiz bırakmalarını ayıplıyorum! Erenerol, Kerinçsiz ve Kömürcü konusunda, MHP'nin sessizliğini de anlamam mümkün değil!Mustafa Özbek'e neden sevindiklerini, "Balgat Dolma Kalemleri"nden az çok biliyorum! İşini gücünü kaybeden Güler Kömürcü'ye revâ görülen yalnızlığa, Vedat Yenerer'in itildiği yalnızlığa sessizliklerini hazmedemiyor, itiraz ediyorum!...
Siyâsi olduğu söylenen gerekçelerle, aynı suçlamayla muhatap kişilerden; Türk Milliyetçilerinin, Ülkücülerin, ulusalcılar tarafından yalnız bırakılmalarına itirazım var! Bu itirâzım, her kese gider!
Düşüncem gereği Atatürk ve Cumhuriyet kazanımlarına sâdık her kese destek veririm. Bu desteğimde ısrarcıyım. Hür aklım ve vicdânım böyle istiyor. "Sağın ihânete varan davranışları yüzünden, sol ile mücâdelemi erteledim."diyeli yıllar oldu. Benim ertelediğim mücâdelemi, değişim/gelişim zanneden her kese de kafa atarım!...
Türk Milleti adına, Atatürk adına, Cumhuriyet ve millî hâkimiyeti, millî emeği savunma adına, şu anda yalnızlıkla başbaşa bırakılan Mustafa Özbek'e, Kemal Kerinçsiz'e, Sevgi Erenerol'a, Güler Kömürcü'ye ve Vedat Yenerer'e verilen destekleri görmek, duymak; varsa bilmek, rahatlamak istiyorum!
Sendikâl haklar diye toplanıp bünyelerinde bölücü yandaşlarına da yer verenlerin; Türk Metâl mensuplarına, Özbek posteri açtıkları için yaptıkları saldırıları da şiddetle kınıyorum!
Bir Türk Milliyetçisi olarak; Muhteşem Türk Atatürk'üm'ü, Türklüğümü, Türkiyemi, dilimi, bayrağımı, bölünemez vatanımı, tek devletimi seven her kesi, "Ne mutlu Türk'üm diyene" diyen her vatandaşı seviyorum. Bu değerlerimi sevmeyen her kesi de, otomatikman hasım îlan ediyorum ki bunu yıllardır haykırırım...
Mustafa Özbek, Kemal Kerinçsiz, Sevgi Erenerol, Güler Kömürcü, Vedat Yenerer'e ve onların şahsında bütün Türk Milliyetçilerine, sesleniyorum; destek verenleri alkışlarken, biliniz ki kimse kalmasa, tek başıma da kalsam size yapılanlara tepki vermeğe, baş kaldırmaya devam edeceğim. Çünkü ben Türk'üm. Türkiye'de Türk'e destek vermek te, canımı yaksa da Türklüğümün gereği...
"TÜRK'ÜM. BU AD, HER ÛNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selâm, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: