Salı, Mart 18, 2008

BEN, AKP'YİİİİM !...

Hürriyet istiyorum. Hem de sınırsız!
Bana yan bakacak gözleri oyacak yasalar istiyorum! Bana uzanacak dilleri kesecek kadılar, bana uzanacak elleri yok edecek yasal fedâiler istiyorum!
Ben küfrettiğimde gülmeyecekleri, ben azarladığımda başını eğip gitmeyecekleri ezecek; bana oy verdi diye iş yerinin özelleştirilmesine karşı çıkan işçiyi, kışın soğuk ve tazyikli su ile ıslattırdığımda yeri yumruklarsa yok edecek güvenlik güçleri istiyorum!
"Sayın öcalan, aldığı kellelerin hesabını ödüyor." dedim diye; bölücübaşının sayınlığından, şehitlerin kelleliğinden rahatsız olanları susturacak, sayın yasa adamları istiyorum!
Şehit olan çocuğuna içi yanarak "Vatan sağ olsun!" dedikten sonra siyâseten yapılacakları soran şehit yakınlarına; "Askerlik yan gelip yatma yeri değildir." dedim diye, mesane rahatsızlığı olan zavallı oğlumun neden askerlik yapmadığını soranları, zavallı çocuğumun sade düğününü çok görenleri Irak'ın kuzeyinde görev yapmaya gönderecek sayın komutanlar istiyorum!
Karda kışta, eksi 20 derece soğukta can siperane görev yapan Mehmetçiğimizi, daha fazla üşümesin diye ABD'nin isteği ile geri çektim diye bana sual edenleri, kesinlikle susturacak Sayın Savcılar istiyorum!
AKP'den başka bütün partileri kapatacak kadar, %46.5 oy alan siyâsetçileri ölene kadar zirvede tutacak kadar demokrat ve sayın Savcılar istiyorum!
Demokratik hakkımı kullanarak, fısıltıyla zavallı-mazlum rolüne yatarak aldığım oylarla sağladığım meclisteki gücüme soru soranları cezalandıracak kadar demokrat ve sayın savcılar istiyorum!
Başbakanlığa kadar yükselmiş birini Parsadan diye sıradan birinin kandırdığı bir ülkede, biz vatandaşın ancak %46.5'unu kandırabildiğimiz için üzülürken, önümüzdeki yerel seçimlerde %60'ını kandırmaya hazırlanmışken önümüze demokrasi adıyla, laiklik adıyla engel çıkarmaya çalışanları asacak-kesecek demokratik, sayın savcılar istiyorum!
Ben kızarsam surat asanları dövecek, ben hakaret edersen bozulanlara küfredecek, mazot ve gübre isteyen çiftçilere 'Gözünüzü toprak doyursun!' diyebilecek, sıradan maaşlı biri iken beş yıllık bakanlığında oğluna 600 dairecik kadar gelecek temin edebilecek kadar liyakatli, bana ve partime dil uzatan Yargıtay Baş Savcısına saldırabilecek kadar deneyimli -eski devrimci olmasına rağmen- sadakatli, yalaka siyasetçileri koruma altına alacak sayın savcılar istiyorum!
Demokrasi de, hukuk ta, laiklik te, cumhuriyet te, Atatürk kazanımları da, Anayasa da, ceza yasaları da, eğitim de, sağlık ta, sosyal kurumlar da, bana ve bize uymuyorlarsa, türban takmıyorlarsa kapatılsın istiyorum!
Çünkü her sıkıştığımda ben de Atatürkçüyüm!
Çünkü ben demokratım.
Çünkü ben üstelik ılımlı müslümanım.
Çünkü ben, vatandaşın %46.5'unun oyu ile kazandığım güçle ona küfrederim.
Çünkü ben, bana oy veren işçiyi eksi 15 derecede soğuk suyla yıkayarak aklını başına getiririm.
Çünkü; "Güüüüüüüç ben de artıııııııık! Ben, ReTeEe Man'iiiim!Yarın yasaları da istediğim şekle sokayım görürsünüz!"
Muhalefet, hukuk-mukuk, cumhuriyet-mumhuriyet bana vız gelir! Demokrasinin de amacıma ulaşmak için araç olduğunu, yıllardır söylerim. Bekleyin göreceksiniz!
Çünkü ben, AKP'yim!...
Çünkü beeen, Mücahid Erbakan'ı bile alaşağı edebilecek kadar Milli Görüş Gömleğini çaktırmadan çıkartabilecek kadar usta bir takıyyeciyim!
Üstelik te; Siirtliyim, Rizeliyim, Kasımpaşalıyım ve asla hiç bir zaman Türk değilim...
Beeeeeen, "dün neysem, bugün de oyum."
Bütün bu özelliklerim yüzünden de Başbakanım, Başbakaaaaan!...
Şimdi AKP'li olmak varmış anasını satayım!
"TÜRK'ÜM. BU AD HER ÜNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selam, sevgi, dua
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: