Çarşamba, Mart 26, 2008

YAZACAK ÇOK ŞEY VAR DA !...

Son seçimlerden hemen evveldi. Çok sağlam bir kaynaktan, ABD'nin Recep Tayyip Erdoğan'dan vaz geçtiğini, yerine monte edilecek ismin bile tesbit edildiğini duydum. Haber kaynağım, bana olan yakınlığından hareketle habercilik ve gazetecilikte benim bir atılım yapmamı düşünmüş olmalı ki bu haberi, herkesten önce benim yazmamı istediğini söyledi!
Öfkelendim ve düşündüm! Düşündüm ve öfkelendim!
Ben hür bir ülkenin, bağımsız bir devletin, dünya dengesi ve nizâmından sorumlu bir milletin mensubu bir Türk olarak, hür akıllı bir Türk Milliyetçisi olarak siyâsetimizi müttefik(!)imiz dahi olsa bir başka devletin yönlendirmesinden veya buna tevessül etmesinden, çok rahatsız oldum!
Haber kaynağıma söz verdiğim gibi davrandım. Haberi ilk olarak ben yazdım. Ama bir farkla ve büyük bir öfke ile!
"Eğer benim Başbakanımı seçmeme bile müdahele edebileceğini zannediyorsa, ABD'nin inâdına günahım kadar sevmediğim Recep Tayyip Erdoğan'a bile sahip çıkarım! Çünkü ben Türk Milletiyim!" diye nâra attım!! Bu yazımdan dolayı da bir kaç samimi görüştüğüm AKP'liden tebrikler almıştım.
Millîlik, millîcilik, milliyetçilik öyle sadece söylemekle veya söylenmekle olmaz Beğler!
Şer güçlerinin, yerli işbirlikçilerin, uzaktan kumandalı siyâset rüzgâr güllerinin, ipi acemiler elinde olan kırık siyâset topaçlarının ve "Dolma Kalemler"in söylediği kadar kolay bir iş değildir milliyetçilik! Kolay tarifli olmadığı gibi de teslîm alınması da öyle kolay değildir!
Son "Sınır Ötesi Operasyonu"nu konu edinerek, Genel Kurmay'dan siyâseten intikama soyunanlar oldu!
Ağız birliği ve komplo teorilerindeki müşterekleriyle, ülkenin güvenilirlik sıralamasında hep açık ara önde giden Genel Kurmay Başkanlığımız'ın ve Genel Kurmay Başkanımız'ın itibarını hedef aldılar!
Orduyu siyâsetin içine çekebilmek için olmadık senaryolar yazıp, olmadık salvolar attılar!
Milletin aklını da epeyce karıştırmış gibiydiler! Ta ki Haçlı fedaisi ABD'nin Başkan Yardımcısı, Genel Kurmay Başkanımızla büyük elçiliklerinde görüşmeyi isteyinceye kadar! "Türk makamlarının haricinde hiç bir yerde görüşmem." tepkisi ile, Cumhurbaşkanlığı katında görüşme mecburiyetinin sağlanmasına kadar!
Dünyanın tek hâkimi edâlarında gezen ABD'nin ikinci adamına haddini bildirecek kadar devlet adamı, gazetecilerin bu konudaki ve Afganistan'a asker gönderilmesi konusundaki sorularını cevaplamayacak kadar diplomatik nezâket sahibi olduğunu gösterinceye kadar!...
Yarın bir anket yapılsa ordumuz yine güvenilirlikteki birinciliğini, açık ara ele almıştır... Milletin gönlündeki taçlı mahale yeniden oturtulmuştur...
Yerim dar, gündem takip edilemeyecek kadar karışık ver hızlı değişiyor ve yazmaya çalışıyoruz. Yazacak neler var, neler!...
Zorlanıyoruz, Vallahi darlanıyoruz!...
"TÜRK'ÜM. BU AD HER ÜNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selam, sevgi, dua
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: