Cuma, Mart 14, 2008

GÜLÜMÜZ'E VEDA...

Ölüm var
Azrail var ölüm var
Ölüm selama dursun
Ona gelen GÜL'üm var...

Sende gül
Diken bende sende gül
Dikenim batar diye
Attın beni sen de GÜL...

Güle gül
Bülbüle gül, güle gül
Bu dünyada gülmedi
Ahirette güle GÜL...

Sözün hükmünün bittiği yerdeyim...
Teslîmiyetten başka yolun kalmadığı, ülküdaşlarımızınkinden başka kolun sarmadığı, bedenimizdekinden başka solun yanmadığı bir andayım...
Bütün Ülküdaşlarımın ve "Gül Ailesi"nin başımız sağ olsun...
Yaşımız fazla değil, ama az da sayılmaz. Yaşımıza rağmen, yaşımızla düz orantılı hedeflerimiz, hayallerimiz vardı. Artık yok!...
Bir araya gelerek, başbaşa vererek yapmayı düşündüğümüz planlarımız vardı. Artık yok!...
Birilerinden kendi üslûbumuzla hesap sorma hazırlığımız vardı. O da yok!...
Çünkü artık Mehmet yok!...
"Sen, benim sermayemsin. Yetişmiş kalifiye ülküdaşlarımdansın. Vitrin de dolduruyorsun. Sözün hakkını vererek lisan-ı münasiple konuşuyorsun. İyi ki varsın Mehmedim." derdim. Artık diyemeyeceğim. Çünkü artık Mehmet yok!...
Hazan vurdu dalımıza
Mevsim, kıydı Gülümüze
Gül'üm gülmeme kızdı
Gel dedi ölümüze...
Canımın her zerresi, hafızamdaki hatıralarımın her karesi, yaşayanlara lazım olan tıbbın her çaresi acıyor!...
Acı ne kadar dayanılmaz olursa o kadar çabuk alışılıyor biliyorum...
Mehmet Gül'süzlüğe zor alışacağım, her yerde, her zeminde, lazım olduğu her anda bulamayacağımı bile bile arayacağım biliyorum!...
Bulamayacağımı bile bile her aradığımda, her arandığında becerebildiğimce Mehmetleşeceğime söz veriyorum!...
Bu sözü verecek epeyce Mehmet'in olduğunu da biliyorum. Ve bu sözü veren her kese de sonsuz güveniyorum...
“İnnâ lillâhi ve innâ ileyhi râciûn.”(Allah(c.c)'ın kullarıyız, nihâyet Ona Döneceğiz)
Mehmedim'e rahmet, ailesine ve yakınlarına, bütün ülküdaşlarıma sabırlar diliyorum. Sırası gelen gidecektir biliyorum ama, artık beni uğurlasınlar istiyorum. Dostlarımı uğurlamaktan sıkıldım artık Ya Rabbi...
"TEVEKKELTÜ TEAL'ALLAH"
"TÜRK'ÜM. BU AD HER ÜNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selam, sevgi, dua..
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: