Pazartesi, Ağustos 18, 2008

BERFİN'İN KÜRTLEŞTİRDİĞİ...

Bir AB çocuğu, bir "dolma Kalem", bir 'altan oğlu altan'; her berfin adını duyduğunda Kürt oluyormuş!
Hrant katledildiğinde de Ermeni olmuştu!
Rüzgâra göre yön değişebilen, rüzgârda yelkenini şişirip asla gemi götürmeyen kurnazlardan bunlar! Gemiyi hep ilk terk edenlerden! Korkaklık sayesinde sağ kalmayı akıllılık sayabilecek kadar da hesap kitap adamlarından!
Berfin adını her duyduğunda Kürt olabilen bu bukalemun; "Bu ismi duyduğumda ben bir Kürt’üm... Boynu büküğüm biraz. Kederliyim. Hep ihanete uğradım, hep hain ben oldum. Çocuklarımı öldürdüler, bana katil dediler." diye de Kürt olmasının nedenini anlatmış!
Biz Türkler ve vatandaşımız Kürt Türkler; anasının kucağındaki bebeleri keleşlerle delik deşik eden PKK'lı canileri unuttuk ya!...
Be altan oğlu altan! Babası ile telefonla görüşürken nerdeyse canlı yayında şehit olan Mehmetçiğin adını duyduğunda ne oldun? Telefonda yaralıyken çarpışmaya devam ederek babasına; "Arkadaşlarım şehit düştüler. Birazdan ben de şehit olacağım." diyebilen ve kahpe PKK'lının silah takırtılarını dinleten Oğuz'un adını duyduğunda Türkleşemeyecek kadar mı altan oğlu altandın?
Daha dün; Osmaniye'nin Bahçe ilçesinden, sekiz kardeşin en küçüğü Halil Güreş'in terhisine bir kaç ay kala şehit olduğunu duyan ağabeylerinin; "Kardeşimizin eksik kalan görevini biz tamamlayalım. Vatana borçlu kalmasın." dediklerini duyduğunda bırak Türkleşmeyi insanda mı olamadın?
Sende acıma, sen de merhamet olabilir mi be "Dolma Kalem"?... Niye bu kadar albenilisiniz ? Niye bu kadar dolarları size verirler bilirim de bilemem!... Çünkü sana ve senin gibi Karen Fogg çocuklarına parayı Haçlı verir! Soros verir! AB verir ve verdiğinin karşılığını da böyle bölücülük yaptırarak isterler!
Be altan oğlu altan! İhanet; kurulu meşrû bir devlete önce tabi olup sonrada şahsî çıkarlarını, millî çıkarlara tercih ederek yapılmaz mı? Tarihin hangi döneminde, hangi coğrafyada bir Kürt devleti kurulmuşta, ona da ihanet edilmiş?
Devlete kaç kere ihanet ettiklerini ve kaç kere cezalandırıldıklarını, çok iyi bilmene rağmen ne yapmak istediğini anlamaz mıyız zannediyorsun? Senin; berfin adını duyarak Kürtleştiğini söyleyerek örtülü olarak propogandasını yaptığın caniler, insanlığın yüz karaları değil midir kundaktaki Kürt bebesine sayısız mermi sıkanlar!...
Cebindeki paraları uyuşturucu satarak, kadın pazarlayarak dolarlaştırıp, eurolaştırıp, yine gâvurdan gâvur parasıyla aldığı mermileri, bombaları Kürtlere karşı kullananlar, senin örtülü savunduğun katiller değil midir?
Senin spor olsun diye, Sorostan gelen dolarlardan biraz daha payın artsın diye, gariban Kürt delikanlılarını dolduruşa getirip dağlara çıkarasın diye yaptığın bu propogandan değil de; devlete silah sıkanların devlet güçlerince itlâf edilmesi mi ihânet?
Yozgat'ın dağ köylerinde, Kırşehir'in susuz köylerinde, yokluklar içinde büyüyüp vatan borcunu ödemeye gidip; berfinleri, bebeleri, dedeleri, nineleri insafsızca öldüren PKK'lılara karşı, onları ve vatanın bütünlüğünü korumak uğruna şehit düşen Mehmetçiklerde niye Mehmet, niye Türk olmazsın? Niye bir kere de; "Türk oluyorum." demekten vaz geçtim; "Ne mutlu Türk'üm diyene." demezsin?
İyi ki demezsin!
Desen Türklüğüm incinir! Desen Atatürk'ün ruhu incinir! "Bu gaflet, dalâlet ve hatta hıyanet"iniz yüzünden sayısız memleket çocuğunu ziyan ettirdiniz! Kan emici, vampir patronlarınızın gözleri kana doymadığı için de işinize devam ediyorsunuz!
Sen ve senin gibilerin inadına her Mehmetçik şehâdetinde; Mehmedim, Türk'üm!
Mehmetçiğimin her hain itlâfında; kahramanım, Mehmedim, Türk oğlu Türk'üm!...
Soyum Türk, devletim Türk, vatanım Türkiye, devletim Türkiye Cumhuriyeti ve bütün halkları millet edinceye, senin gibileri de korkunuzdan da olsa Türk edinceye kadar Türk'üm Türk...
"TÜRK'ÜM. BU AD HER ÜNVANDAN ÜSTÜNDÜR."
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: