Pazar, Eylül 21, 2008

BENİ KARAMEHMET KANDIRDI...

Türk'üm ya, ben sadece Turkçe aldatılabilirim! Ve sadece Türk tarafından aldatılabilirim!...
Telekominikasyon yani iletişim sektörünün, diğer üretken kurumlarımız ve bankalarımız gibi yabancılaşması, yabancılara satılması karşısında; ehven-i şer görerek sermayesinin çoğunun Karamehmet gibi bir Türk'ün olmasını da tercih sebebim sayarak Turkcell'li oldum!...
Şimdiden sonra anlatacaklarımı net ifade edebilmem için bazı rakamlar vermek durumundayım ve peşinen özür diliyorum...
Aylık Turkcell faturam 100 YTL'nin hiç altına düşmezdi. Ne kadar kontrollü kullanırsam kullanayım, hatta diğer operatörleri aramak için de farklı telefon kartları kullanmama rağmen Turkcell faturam, hep 100 YTL'nin biraz üzerinde olurdu. Buna da alışmıştık!...
Günlerden bir gün; Turkcell'den, ifade gücü çok yüksek, konuşması etkili, tonlamalı bir konuşmacı kız aradı beni. Faturalarımın sürekliliği ve aksamadan ödenmişliğinden dolayı bir teşekkür faslından sonra; "Sizi herkesle 600 Paketi'ne dahil edelim." diye bir öneride bulundu. Her ay 600 dakika her yönü, dakikası 20 YKr.tan arayabilecek 600 dakika bittikten sonra da yine her yerle sabit fiyatla konuşabilecektim. Ve bu hizmetin karşılığı tüm vergiler de dahil olmak üzere 72.8 YTl. idi...
Her ay 100 küsür lirayla mukayese edince ve hafta sonlarıda yurt içi Turkcell'leri bedava arayabileceğim de vaat edilince evet dedim hem de sevinerek bu pakete!...
İlk ay, 100 YTl.nin birazcık üzerinde bir fatura geldi. Dökümlü faturayı incelediğimde konuşma ücretinin 60 YTl. olduğunu, diğerlerinin "Deli Dumrul" kesintileri olduğunu görünce sessiz kalarak, biraz daha dikkatli kullanmaya gayret ettim.
Niyetim, kontrollü kullanarak 72.8 YTl.lik paketi yakalamaktı...
Veee günlerden Pazar. Aziz mübarek Ramazan! Evde istirahatteyim güya! Telefondan bir mesaj uyarısı! Açtım; "DEGERLI ABONEMIZ,SON DONEM FATURANIZ 212.50YTL OLUP..." diye devam eden haftasonu mesajını okudum!...
72.8 YTl. ile 100 küsür YTl.lik faturayı mukayesemde sessiz kalışımdan olmalı ki, Turkcell bana 72.8 YTl.lik paketi 212.50 YTL.ye kakalamış oldu, helâl olsuuun!...
Gold Aboneyim ya!...
Hemen telefonla ücretsiz olarak hizmet alabilirim ya! Dayandım hemen "05327587878"numaralı telefondan, ücretsiz gold hizmet almaya!...
Yine Türkçesi çok düzgün, iknâ yeteneği çok iyi ve ziyâdesiyle sabırlı bir kızımız çıktı karşıma. Anlatıverdim halimi! Neden böyle olduğunu sordum. Elcevap; "Peşembe gününe kadar kayıtlarınıza girerek göremiyorum. Perşembe'ye kadar bir şey yapamam. Özür dilerim."
Hadi özrü kabul et, hadi bu Perşembe'ye sallanmaktan da ayrıca işkillenme, huylanma!
Perşembe günü siz beni arayabilir misiniz diye sorduğumda; "Hayır! Mümkün değil. Yine siz arayın lütfen." cevabıyla gel de tansiyonunu kontrol et!...
Kendimi, Turkcell tarafından kandırılmış, kendimi Turkcell tarafından dolandırılmış hissediyorum. Kendimi Almanya'da "Deniz Feneri" diye Allah adıyla aldatılan, dolandırılan zavallı yurttaşlarımız gibi hissediyorum!
İki gündür," www.haberbu.com" sitesinde; 'Kaz gelecek yerden Recep'in tavuğu esirgenmez' şeklindeki haberin, bu işlerin müjdecisi olduğunu müjdeleyeyim!...
Turkcell'in; Gold Üyeleri, Herkesle 600 Paketi üyeleri, zannederim tamamımız aynı şekilde söyüşlendik! Garibim, zavallım Mehmet Emin Karamehmet, yabancı sermayeye kafa tutabilmek için AKP hükümetinden destek göremediği için; hem kendi adından hemde sisteminin adındaki Türk'ten dolayı Turkcell'li olan Türk'lerden, ihtiyacını karşılamak için fazla incitmeden Türkleri söyüşleme yoluna gitmiş!...
Beni Turkcell değil, Mehmet Emin Karamehmet kandırdı!
Onun adı olmasaydı asla bir daha Turkcell'li olmamak üzere bırakmıştım! Şimdi bir daha bırakacağım. Ve; "Beni Karamehmet dolandırdı." diye de bağırıyorum! Beni, şikâyet ederek mahkeme huzurunda da derdimi ve bu çok profesyonelce, çok akıllıca adam söyüşleme yöntemini anlatmamı sağlamasını istiyorum...
Tekraren; beni Turkcell değil, Mehmet Emin Karamehmet kandırdı!...
"TÜRK'ÜM VE DÜŞMANIM SANA, KALSAMDA BİR KİŞİ!..."
Selam, sevgi, dua...
Mustafa ASLAN

Hiç yorum yok: